BENVINGUTS
Espere que aquest bloc us servisca per a estar més informats i pugueu gaudir amb les imatges de tot allò que ens fa gaudir cada dia a nosaltres en classe. M'agradaria que deixareu les vostres opinions i comentaris.

divendres, 9 de setembre del 2011

NOU CURS


 PRIMERA PROVA SUPERADA
1r dia amb alumnes, 1r grup 5 xiquets i xiquetes nouvinguts a l'escola.
El dibuix de Frato no mostra la realitat però m'ha semblat divertit.En el nostre cas la mestra es mostra més comunicativa i els nous alumnes la miren amb cara estranya i per suposat no solten prenda.
M'agradaria poder reflectir "amb ulls de xiquet" exactament què  pensen.  De moment no han plorat gaire, s'han mostrat contents, participatius, sense massa dependència i s'han acomiadat amb il·lusió i carinyosos.Ja veurem que passa dilluns.Jo també estic il.lusionada amb el nou curs que encetem.

2 comentaris:

Ximo Ripoll Ferràndiz ha dit...

Mestra ilusionada després d'uns quants anys de treball? La més sincera enhorabona pel teu treball i no et preocupes que els xiquets soltaran prenda en un tres i no res...
Ximo Ripoll

Jovi ha dit...

Doncs si Ximo, després de 22 anys de docència a Infantil continue IL.LUSIONADA amb el començament del nou curs, sempre és un repte i el que més m'agrada és el plantejar-me coses noves que podem fer, amb ganes mentre el cos aguante i puga seure a l'estoreta.
I els xiquets, es clar que soltaran prenda, amb la mestra que tenen....un altre remei no els quedarà.Fa una setmana que han entrat els primers i ja n'hi ha un parell que diuen JOVI, SAPS QUÈ?.
Espere que t'haja servit alguna cosa per al plantejament de la teua assignatura.