BENVINGUTS
Espere que aquest bloc us servisca per a estar més informats i pugueu gaudir amb les imatges de tot allò que ens fa gaudir cada dia a nosaltres en classe. M'agradaria que deixareu les vostres opinions i comentaris.

dissabte, 1 de març del 2008

VISITA AL PLANETARI

Sembla que realment la visita al nostre planetari va ser molt nombrosa, pel que ells m'han contat. I com diu Carles al seu comentari, jo també hi era, al menys el meu "esperit ingravit" però entre els anells d' Urà , que com gira a l'inrevés de la resta dels planetes em resulta més simpàtic. He de donar-vos les gràcies per la vostra resposta, sense la vostra col·laboració aquest treball no seria igual, els xiquets i xiquetes es motiven, s'impliquen perque les famílies doneu importància a allò que fan.Gràcies de nou.
Aquesta setmana tenim prevista la visita al nostre planetari d'alumnes més grans que van a començar a estudiar el S. Solar, se senten importants de saber moltes més coses que els majors i poder explicar-les. També hem demanat a la CAM, que ens porte a l'escola la carpa del COSMICAM, esperem que siga prompte, abans de vacances.
La setmana que vé us posaré les fotos de la visita al MARQ i a LUCENTUM, per cert aquesta última ha estat molt bé, l'oratge ens va acompanyar i com anàvem un poc a la nostra, sense guies i sense presses vam poder observar tot molt detingudament.

http://unidadlosplanetas.blogspot.com

1 comentaris:

CARLOS ha dit...

Carles té raó. No estaves allí físicament però es nota el treball que desenrotlles amb els xiquets. Estaven emocionats quan ens mostraven els planetes. Em va agradar molt la visita, a Yolanda i a rafa també