Entre altres activitats, hem plantat llavoretes per veure com creixen,com no!, i després tenim previst algun que altre experiment amb elles, clavar algunes d'elles en l'armari, a fosques, per veure que els passa, ficar d'altres dins d'una caixa amb un forat...Així que encara que el projecte s'acabe,fins que no observem, que passarà amb els experiments no el finalitzarem definitivament.
Entre altres preguntes plantejades, per saber si són o no realment ser vius, ha surgit si es mouen o no, per això després d'observar els llibres que han portat a classe no podíem evitar parlar dels girasols, i és clar, amb aquesta mania que tenim les mestres de globalitzar-ho tot, i aprofitant la motivació que tenen per la reproducció de les obres d'art, no podía desaprofitar l'ocasió de reproduir ELS GIRASOLS de Van Gogh
Al parlar un poquet sobre l'obra i l'autor, molts ja la coneixien, ja havíem fet una altra obra del pintor i recordaven ,com no, que es va tallar l'orella, per això comentaris com -Ah! eixe quadre el va pintar "la oreja de Van Gogh"
O al dir-los que possiblement fos el quadre pel qual s'havien pagat més diners, el més car en una subhasta, sentir:
-Jovi, puix jo el tinc a casa i no sé com la meua mamà s'ha pogut gastar tant de diners...
Després direu que no pensen en l'economia familiar!
Una vegada acabades les seues reproduccions, i després d'escoltar-me repetitivament com de bonics s'havien quedat els nostres quadres, no podien faltar els comentaris pràctics:
-Doncs, ara els podríem vendre i trauríem molts diners!
No és el meu objectiu formar possibles falsificadors d'obres d'art, que conste.
-Doncs, ara els podríem vendre i trauríem molts diners!
No és el meu objectiu formar possibles falsificadors d'obres d'art, que conste.
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada