BENVINGUTS
Espere que aquest bloc us servisca per a estar més informats i pugueu gaudir amb les imatges de tot allò que ens fa gaudir cada dia a nosaltres en classe. M'agradaria que deixareu les vostres opinions i comentaris.

dimarts, 10 de juny del 2008

ARA SÍ!, AÇÒ S'ACABA!



M'està costant, i molt ,adonar-me que el curs s'acaba. El ritme de treball d'aquestos últims dies no em deixa pensar que és veritat que s'acosta la fi de curs, i amb ella els comiats...


Intente que la dinàmica de la classe no canvie molt, però és impossible,.. toca assajar un poquet per tal de preparar la Festa de graduació, pintar decorats, preparar el nostre NINOT per a la foguera...
Però hui quan he
m fet l'última obra d'art que teníem programada i hem tirat les tapes del llibre de plàstica, per que ja estava acabat, he dit en veu alta: AÇÒ S'ACABA!, ARA SÍ...







Per cert l'obra d'art ha sigut de Van Gogh i la tècnica estirar amb els dits plastilina, barrejant groc i taronja i després dibuixar ratlles amb el punxó per damunt.





Sense comentaris
.

3 comentaris:

María ha dit...

Jovi:
feia temps que no m'asomava al teu blog i...
em quede de pedra. bocabadada, impressionada...(encara em falten adjectius)
de tota la faena que fas
i del rigor amb que la fas.
Saps com disfrute quan puc passar per la teua classe. M'agrada anar perquè aprenc de cada visita que us faig.
I vull dir als pare i mares que seguixen aquest blog, que no sé si són conscients de la sort que han tingut els seus fills i filles de tindre, durant 3 anys, una mestra tan excepcional com tú.

Una abraçada.
María

CARLOS ha dit...

És veritat, açò s'acaba. Però encara que no seguisques amb ells fentels classe, has deixat empremta en ells, bo i en nosaltres també. T'estem molt agraïts.
CARLOS

Jovi ha dit...

Gràcies pels vostres comentaris.
No fa molt, a la jornada del grup Dim-Levante que vam tindre a l'escola, vaig preguntar quina diferència hi havia entre un Bloc i una Wiki, quasi em donava vergonya preguntar,(ho vaig fer a l'hora de dinar i en grup xicotet),la gent tenia molt de nivell i jo acabava d'aterrar en aquest món desconegut per a mi fins aleshores.Em van contestar que la Wiki era més col·laborativa, s'editava entre varies persones i el bloc era més personal, i que servia per a pujar l'autoestima, i dir-te quan meravellós-osa que eres i tot això.
Encara vaig sentir més vergonya de tenir un Bloc.
Vaig seguir publicant, sentia que era una bona eïna de comunicació, que era el que pretenia(tampoc tenia possibilitats de col·laboradors, tot s'ha de dir).
Però hui després de llegir els comentaris, sent més vergonya encara.
Gaudisc amb el que faig, m'agrada l'escola i els xiquets,i pose el que puc i el poc que se, per fer el meu treball,cada dia , amb ells s'aprenen coses noves.Sempre intente ser "aprenent de mestra".