BENVINGUTS
Espere que aquest bloc us servisca per a estar més informats i pugueu gaudir amb les imatges de tot allò que ens fa gaudir cada dia a nosaltres en classe. M'agradaria que deixareu les vostres opinions i comentaris.

divendres, 27 de juny del 2008

ARA SÍ.


Hui heu vingut molts de vosaltres per tal de dir-me Adéu, alguns acompanyat els germans grans perque era el dia d'arreplegar les notes, altres no haveu vingut, però sí els vostres papàs, espere que us haja agradat el regalet que no va poder arribar per a l'últim dia del curs, la culpa, la vaga del transport.
He promés el CD amb totes les fotos per a setembre, a veure si recupere els arxius perduts,ja tinc deures per a l'estiu, que és molt llarg i no puc quedar-me sense fer res...
Us espere el dia 8 DE SETEMBRE a la filera de sempre per tal d'acompanyar-vos a la nova classe i presentar-vos a la vostra nova mestra.
I com em costa molt acomiadar-me, i a més no m'agrada, us escric la lletra que vaig fer per a vosaltres i que tan bé sabeu cantar:
SOU XIQUETS I XIQUETES DE 6 ANYS,
QUE PROMPTE ENS ANEU A LA PRIMARIA,
HEU JUGAT, HEU TREBALLAT,
HEU GAUDIT, EN INFANTIL.

SOU XIQUETS I XIQUETES DE 6 ANYS,
QUE AL ANY QUE VE, US ANIREU A PRIMER,
HEU FET AMICS I BONS COMPAYNS,
DURANT TRES ANYS,EN INFANTIL.

SOU XIQUETS I XIQUETES DE 6 ANYS,
I ARA ENS ANEM A ACOMIADAR,
HEU CRESCUT, US HEU FET GRANS,
EN INFANTIL,DURANT TRES ANYS.

Com ja sabeu la musiqueta,no cal dir res més.ARA SÍ.

2 comentaris:

CARLOS ha dit...

SENSE PARAULES.
BON ESTIU.

JAVIER TORRALBA ha dit...

Moltes gracies per Jovi. Hasta sempre.
El regalet nos va encantar.

Xavi i Felip