BENVINGUTS
Espere que aquest bloc us servisca per a estar més informats i pugueu gaudir amb les imatges de tot allò que ens fa gaudir cada dia a nosaltres en classe. M'agradaria que deixareu les vostres opinions i comentaris.

diumenge, 15 de juny del 2008

FORA DE L'AULA

La idea no va ser meua, però em va agradar moltíssim, reunir-nos fora de l'escola, xiquets, xiquetes, pares, mares i jo, un diumenge, dinar de cabasset i el lloc elegit Penàguila, m'han sentit tantes vegades comentar coses del poble que molts d'ells volien conérxer-lo.
La convocatòria un èxit, després d'haver-la aplaçada pel culpa del mal oratge dels passats caps de setmana,hui ha fet un dia de molta calor, fins i tot allí que per la nit anàvem amb jersei.
Els matiners i matineres i els que no s'han perdut hem esperat una bona estona a la resta fins que ens hem dirigit al Jardí
Allí ens esperaven els que havien arribat sense passar pel poble.
La bassa. el brollador que fa efecte d'arc iris amb la llum del sol, els peixos, el bosquet de teix amb la seua cova..., però jo crec que el que més els ha agradat és, com no, el laberint








Després excursió per les rutes i refrescar-se a la font

El dinar un poc calurós,
descans poquet, i volteta pel poble.
Espere que us haja agradat. Jo he estat molt a gust fora de l'aula amb tots els que haveu pogut vindre

1 comentaris:

CARLOS ha dit...

Un dia genial. Tots ho hem passat molt bé, els xicotets millor. Carles estava molt emocionat i no parava de repetir-me que volia tornar a Penàguila una altra vegada. Ho havia passat molt bé i Rafa ha disfrutat com un nano. Aquestes ocasions cal repetir-les més vegades.
Mil gràcies a Jovi per la seua hospitalitat i el seu temps, és una esplèndida amfitriona.
Carlos.