BENVINGUTS
Espere que aquest bloc us servisca per a estar més informats i pugueu gaudir amb les imatges de tot allò que ens fa gaudir cada dia a nosaltres en classe. M'agradaria que deixareu les vostres opinions i comentaris.

dijous, 18 de desembre del 2008

ANIVERSARIS, REIS I SORPRESA...

El dia ha estat quasi com estava previst.
Pel matí aniversaris, un poc especials això si. Per ser Nadal hem posat uns tapets molt d'aquestes dates i alguns han fet una decoració especial en els plats i gots
Hem fet el pastís i parat les taules,

Els protagonistes del mes de desembre han bufat els ciris i hem esmorzat molt bé.
Per la vesprada la visita dels Reis, alguns amb una miqueta de por, i sobretot molts nervis.

Però la sorpresa final me la haveu donat vosaltres. M'he quedat sense
saber que dir, i no sé massa bé com he reaccionat, no sé si us ho he agrait..., No ho esperava i realment m'he sufocat.Sabeu que no teniu per que fer aquestes coses, jo faig el meu treball amb gust i amb il·lusió,i amb els vostres fills i filles és un plaer, generalment, treballar(sinó fóra pels "virus" que fa més d' un mes m'han contagiat...)
Gràcies de nou.
Bon Nadal