BENVINGUTS
Espere que aquest bloc us servisca per a estar més informats i pugueu gaudir amb les imatges de tot allò que ens fa gaudir cada dia a nosaltres en classe. M'agradaria que deixareu les vostres opinions i comentaris.

dimarts, 14 d’octubre del 2008

HELLO!

Hui hem tingut la primera classe d'anglés, fins ara no havíem coincidit en horari, bé per falta de mestres, bé per altres causes, però encara que Teresa ja havia vingut alguna vegada a classe i els xiquets i xiquetes ja la coneixien, fins hui no havíem tingut l'oportunitat de començar amb l'anglés amb la TEACHER TERESA.
Em sembla molt complicat això d'ensenyar una altra llengua a xiquets i xiquetes que encara no dominen la seua llengua materna (el castellà) i per suposat la llengua d'aprenentatge de l'escola( el valencià), doncs ara per si no hi havia prou, anglés.
I no m'ho semblaria tant ,si jo tinguera domini de l'idioma,però a l'Administració el que importa és la propaganda política , ja sabeu allò del trilingüísme... i en lloc de crear més llocs de treball amb persones amb capacitat i formació, per donar un idioma, intenten estalviar-se el que poden formant a uns quants, que com jo ens apuntem a un bombardeig i traem les hores de formació d'on podem. Això sí la Inspecció educativa diu que qualsevol mestre/a d'Infantil per dir els colors i els numeros estem formats.No és eixa la meua opinió,per això em recicle.Aquest any tenim molta sort, ja veurem l'any que ve.
Doncs bé ells i elles no tenen cap problema,JO SI, serà per la plasticitat cereblal que diuen que tenen, per que no tenen les neurones atrofiades o que sé jo, el cas és que aquesta vesprada tararejaven la cançó que els ha ensenyat la Teacher i repetien frases que jo ni puc recordar.
Aprenen a força de repetir paraules i frases que els hi diu Teresa amb l'ajuda d'una mascota que no parla ni enten més que l'anglés.
També amb l'ajuda de les cançons i motivats per la forma tan expressiva de Teresa hem repetit els numeros i alguna que altra frase.No ens hi podíem estar quiets a la cadira, era precís cantar i moure's.













Ens ho hem passat molt bé i estic segura que aprendrem molt.Ells més que jo, també me n'estic segura.

3 comentaris:

Cèlia Molina ha dit...

Quina sort tenen els xiquets de tindre una mestra amb ganes de reciclar els seus coneixements! Anim amb l'anglés! It's not so difficult!

Jovi ha dit...

Gràcies Cèlia pels teus ànims, després del primer contacte d'ahir amb el curs de formació, intensiu, que vaig a fer i de l'experiència d'hui,no ho tinc tan clar que no siga difícil.Però jo no abandone tan fàcilment.Ja voreu...

Unknown ha dit...

Hola soc Jaume Alonso. Encantat pel blog.
Anim i espero que surtin blocs per part de tots els professors.

Tambè ànim a la professora d´anglés que pensi que els nens tenen capacitat suficient per dos i tres idiomes, la motivació es el métode.

Perdoneume les faltes de ortografía.
Saluts Jovi , molt bé pel blog.